Tillbaka på Star Gym

Ikväll blev det ett besök på Star Gym här i Sundsvall...

Startade lite lugnt med 30 minuters fettförbränning (60% av maxpuls) på crosstrainern. Efter det var jag såklart varm och go men fortsatte med en uppvärmningsövning till. Körde 8 x 3 djupa marklyft som via en frivändning övergår i en axelpress, körde med en 15 kilos stång. 

 
Sedan körde jag tre superset på bröstmusklerna. 8 armhävningar och 8 bröstpress med 8 kilos hantlar. 
 
Fortsatte sedan med enarmsrodd på bänk, 3 x 9 kilo på varje arm och sedan uppdrag i TRX, 3 x 10 ggr.

 
Jag avslutade med att kasta höga kast mot en vägg med en 4 kilos medicinboll, 3 x 10ggr,
och ryggresning 3 x 8 ggr

 
Ett helt okej pass, jag tar det lite lugnt just nu eftersom jag tappat endel styrka och haft lite problem med bröstryggen. Jag vet att jag kommer bli bättre bara jag kommer igång med styrketräningen igen men jag börjar som sagt lite försiktigt. 

 
Till middag blev det icas salladsbuffé, kycklingspett och kvarg med sweet chili. MUMS!! Både gott och nyttigt, det gillar jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0