Träningsdagbok v.4

Tyvärr har träningen fått lida lite den här veckan...

Jag vet att egentligen är det vid sånna här tunga och jobbiga veckor som jag behöver den fysiska aktiviteten som mest. När skoluppgifterna står mig upp i halsen, huvudvärken närmar sig och trots att jag läser, repeterar, skriver och funderar så fastnar inget. Då, då borde jag släppa allt och dra ut på en promenad istället. Men när det är minusgrader så är det mycket lättare att lägga sig och vila en stund på soffan istället. Det var många år sedan jag var så dålig på att komma iväg på promenader enbart för att det är lite halt och kallt. Bättring!

 
Måndag: Vilodag - Träningsvärk deluxe från i söndags!

Tisdag: Morgoncardio 50 min, 6 km - Träning innan skolan

Onsdag: Vilodag

Torsdag: Morgoncardio, 30 minuter, 4 km - Omotiverad och seg, väldigt svettig fast jag bara sprang 20 min

Fredag: Vilodag

Lördag: Born To Move - Uppvisning av ett par låtar på Team Sportia

Söndag: Born To Move - Idag var det 31 ungar på andra prova på veckan, superkul!
              Mage Rumpa Lår - Jag var lite seg men jag älskar det här passet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0