Styrka överkropp

Nej, jag har inte slutat träna, jag är bara kass på att blogga... ;)

Träningen går faktiskt riktigt bra! 

På måndagen blev det 30 minuter fettförbränning på crosstrainern (63% av min puls) och sedan intervallträning på löpbandet.
På tisdag 30 min fettförbränning på crosstrainern och så var jag PT åt mamma.
På onsdagen 30 min fettförbränning och på kvällen ett pass MRL (mage rumpa lår).
Igår en timmes styrketräning med fokus på överkroppen och sedan PT:ade jag Kattis och Karin. 

 

Uppvärmning 5 minuters rodd
Set 1: Latsdrag och rodd i kabel (35,30,30 kg och 30,30,30 kg)
8 stycken burpees
Set 2: Bänkpress och enarmsflyes i kabel (30,20,20 kg och 20,20,20 kg)
8 stycken burpees
Set 3: Bicepscurl 8 kg, omvänd bicepscurl 2 kg och hammercurl 3 kg x 2 rep
Set 4: Triceps dips på bänk och stående tricepspress 8 kg (sänkte till 7 kg) x 2 rep
Repen 30 slag i golvet x 3 rep
Stretch med pinne!



Pulstopparna är burpees:arna och repen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0