Friskis & Svettis

Idag har styrketräningslektionen hållits på Friskis & Svettis.

 
Det blev ett lite annat upplägg idag jämfört med igår. Idag startades dagen med lite information om gymmet utav en av de anställda. Sedan var det dags för oss att prova på deras medelgympa. Det var en energifull instruktör som hoppade och studsade så svetten rann av oss. Ett riktigt roligt pass och under tiden vi stretchade bjöd han in oss till sitt pass som han har på tisdagar, han sa att vi alltid var välkomna. Det passar helt perfekt och jag och min klasskompis Sandra bestämde direkt att vi ska dit nästa tisdag.Under det här passet hade jag min pulsklocka igång och under ca 45 minuter brändes över 400 kcal och en hel del konditionstoppar genomfördes.

 
Svettiga, varma och mysiga fortsatte vi mot gymdelen och gick igenom dagens övningar. Sedan var det, precis som igår, dags för oss att prova, testa och öva. Lite jobbigare idag med träningsvärk deluxe i överkroppen men eftersom jag var så pass varm efter passet så gick det bra ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0