Underbara söndag!

Ja, jag vet att det är måndag, men igår var det söndag!

Det betyder BTM och MRL!!! Jag trodde att det skulle bli jobbigt och tufft att leda två pass efter varandra men det är tvärtom helt fantastiskt. Att först få dansa, leka, kicka, boxas och busa med ett gäng 8-12 åringar för att sedan dra vidare till ett gäng energigivande, hårt jobbande ungdomar och vuxna ger en underbar känsla i kroppen. När jag kommer hem är jag helt slut i både kropp och knopp, adrenalinet och endorfinerna sprutar runt i kroppen och det riktigt känns hur en energi inför den kommande veckan byggs upp. Vidunderligt!!

På Born To Move var det denna vecka 15 underbara barn. Vi hade bytt ut en stafett mot stationsövningar och när passet var klart var jag alldeles svettig. Även barnen var varma, glada och nöjda. 


På MRL:en var det 27 träningssugna personer. Hallen fylldes och energin var hög. Ett riktigt bra pass var det och det avslutades med att en av deltagarna kom fram och gav mig massor av komplimanger. Hon tyckte jag var en bra ledare och det är så himla kul att höra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0