BTM och gym

Många bäckar små....

Idag träffades jag och de andra två instruktörerna som ska leda BornToMove 8-12 år, Anna och Johanna, för att öva programmet. Bara för kul skull hade jag på mig min pulsklocka. Resultatet blev förvånansvärt bra!


Efter ca 45 minuters halvseriöst tränande kom jag upp i 330 kalorier. Nog för att klockan kan vara lite väl generös men jag blev positivt överraskad!

På kvällen följde jag med min väninna Kattis till gymmet här i Järvsö. Jag gick på löpbandet i 10 minuter, sprang 10 och gick 5 till. Sedan körde jag ett superset på bröstmusklerna och ett på bröstryggen plus lite extra rygg och avslutade med lite yoga. 1 timmes runtstruttande resulterade där i 440 kalorier till. 


Totalt 770 kalorier idag, jag är mycket nöjd. Här är beviset på att man behöver inte träna stenhårt i flera timmar för att det ska hända grejer... 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0