MRL

Idag stog det nötning av MRL på schemat!

Jag hade bjudit in några fina, aktiva donnor som var med på passet. Även tre små sessor var med och lekte i bakgrunden. Att ha lite folk på passet och några störningsmoment är enbart bra. Då märker man vad som behövs tränas mer på och vad som sitter samt om någonting är för krångligt eller hårt. 
 
 
Mitt i andra låten kom jag på att jag glömt att ta på mig min pulsklocka. Typiskt... Får ta den nästa gång istället. Det spände i alla fall bra i benen, jag misstänker att träningsvärken kommer efter gårdagens kick-låt i BTM. Den suger ordentligt kan jag lova! Sen tog säkert löpningen lite också, trots att den bara var 10 minuter lång så har mina ben faktiskt haft lite semester i jul...

Jag har även ett tips idag! Jag äger nämligen världens bästa shaker!! Blender Bottle heter den och istället för det vanliga gallret som brukar finnas i shakers har den en trådboll i stål. Den här trådbollen mixar allt, det blir aldrig några klumpar. Förutom proteindrinkar kan man även fixa dressingar, pannkakssmet, äggröra, såser och marinader mm. Plus att den är jäkligt snygg och fungerar prima enbart som vattenflaska. En till fördel är att locket sitter ordentligt fast, den har aldrig läckt för mig!
 

Jag har den lilla varianten som rymmer 590 ml. Den kostar ca 139 kr och finns i flera fina färger. Googla blenderbottle så hittar ni återförsäljare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0