Pulsklocka

För några veckor sedan blev min pulsklocka stulen på gymmet...

Jag brukar sätta fast den på löpbandet eftersom jag tycker det är lättare att kolla på den där än när den sitter på armen. När jag hade sprungit klart skulle jag fortsätta med lite styrketräning. Efter en stund kom jag på att jag glömt klockan på löpbandet och när jag gick för att hämta den var den borta. 

Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att det finns människor som stjäl. Jag använder min klocka ofta och jag behöver den i min utbildning. Sen är det såhär att det är en specialklocka och för att kunna ladda den behöver man en specialladdare och för att kunna ladda upp sina pass på internet behöver man en special-USB. Och pulsbandet hade jag juh på mig! Personen som stal min klocka kommer alltså inte kunna använda den. Allt detta skrev jag på en lapp och satte upp på gymmet i hopp om att få tillbaka den men icke. Min fina, pålitliga, stackars klocka ligger antagligen på någon sophög eller har redan eldats upp just nu... 

Som tur var så fick jag lite pengar i julklapp och en av Garmins forerunners var med på mellandagsrean iår. Det var bara att slå till helt enkelt. Så nu har jag en Garmin forerunner 210. 
 
 
 Det komiska är att min första pulsklocka blev stulen i Oslo, så vi får hoppas att tredje gången gillt gäller den här gången!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0