En dag i skidbacken

Idag spenderades dagen i Järvsöbacken!

Min kusin André är hemma i Ljusdal på besök så jag och Krister gjorde honom sällskap i backen. Med -14 grader, snö och blåst var det inte de bästa förutsättningarna för skidor och bräda men sålänge man har bra kläder kommer man långt!


Från klockan 11 nästan fram till klockan 16 var vi där. Förutom en snabb fikapaus och lite prat innan vi åkte därifrån var det full fart hela tiden. Nån dag ska jag ta på mig pulsklockan när jag åker bara för att se om det blir nån pulsökning i nedfarterna. Adrenalinkick får man definitivt, särskilt i de svarta nedfarterna... ;)

Nu är jag helt förstörd, sitter under täcken i soffan och väntar på melodifestivalen. Och jag tänker inte röra mig en centimeter längre, det ska vara till köket eller toan i sånna fall... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0