Licensfilmning!

Hela eftermiddagen har spenderats på Citygym tillsammans med Anna, Johanna och ett gäng barn...

Jag har nämligen licensfilmat! Det är så här att när man går en LesMills utbildning kan man bli godkänd på plats, men det betyder enbart att man fått ett "tillfälligt körkort". För att få fortsätta köra måste man skicka in en film där man kör hela passet tillsammans med minst 5 barn. Å det har jag gjort idag!

Herregud vad nervös jag var innan. Men jag känner mig själv och sa till de andra att om jag gör fel nånstans så är det i första låten. När jag kommit igång så är det enbart fullt ös som gäller! ;) 

Det gick faktiskt riktigt bra. Jag glömde en armrörelse i den första låten (jag sa ju det) men det tror jag inte är något som jag blir underkänd av. De 5 tjejerna som var med skötte sig perfekt, de är så himla duktiga! Så nu är det bara att vänta på svaret.... 

Vi fick även en till grej gjord idag. Vi tryckte upp Born To Move-loggan på en varsin tröja. Supersnyggt blev det och på söndag ska de invigas. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0