Träningsdagbok v.5

Vart tar veckorna vägen?!

Ja, det ska jag berätta, dom flyger förbi alldeles för fort! Med två tentor dessa två veckor och med en sjuk liten tjej hemma har träningen även denna vecka hamnat lite på sidan. Nästa vecka kommer garanterat bli bättre, det har jag redan bestämt. 

 
Måndag: Vilodag - tentapluggning

Tisdag: Vilodag 

Onsdag: Vilodag

Torsdag: Morgonpromenad, 37 minuter - Underbart!
              Body Pump ca 40 minuter - "Om jag ändå ska in kan jag väl köra två pass"
              MRL, 60 min - Hoppade in för Body Step och körde MRL med en deltagare.. ;)

Fredag: Vilodag

Lördag: Vilodag - Träningsvärken från helvetet, det gör ont när jag går...

Söndag: Born To Move - Vi bytte ut stafetten mot stationsträning och jäklarns vad svettig jag blev!
              
Mage Rumpa Lår - 27 deltagare som lyfte taket genom all energi, wonderful!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag satt just och funderade på det, var det inte just jul? :)

Svar: Helt galet!!
Madeleine von Wachenfeldt

2014-02-04 @ 19:36:32
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0