Träningsdagbok v.1

Här kommer en liten sumering av träningen i veckan som gått.
 
Det har blivit mer än vad jag planerat men det är bara positivt. Det är jätteskönt att röra på sig nu och jag mår verkligen så himla bra av att träna. Jag saknar mina morgonpromenader, men jag vägrar gå ut nu när det är blankis halva vägen. De får vänta tills det bir bättre underlag. 
Måndag 30/12: MRL, 60 min - Nötte lite tillsammans med några aktiva brudar

Tisdag 31/12: Vilodag

Onsdag 1/1: Vilodag

Torsdag 2/1: BTM, 45 min - Nötning av BornToMove
Kondition och styrka, 60 min - Lite löpband och överkroppsövningar tillsammans med Kattis

Fredag 3/1: MRL, 60 min - Mer nötning!

Lördag 4/1: BTM, 45 minuter - Nötning av BornToMove

Söndag 5/1: Intervaller - Jag och Kattis körde hårda intervaller på gymmet + lite ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0