Träningsdagbok v.3

Det flyter på!

Jag är riktigt nöjd med att jag får in så mycket träning i min vardag trots skolan, pendling, hus och hem, familj mm. Nästa steg är att baka in fler pass. Jag är ju instruktör på Gymmix Ljusdal och våran förening har 38 pass i veckan. Det är många! Jag gillar de flesta av dem och tycker om att gå på pass eftersom jag blir peppad av att ha en instruktör och andra människor omkring mig. Vecka fyra är den sista av två prova på veckor och då låter vi instruktörer alla blivande medlemmar ha förtur. Nästa vecka startas terminen på riktigt och då får även vi hänga på! 
 
Måndag: Morgonlöpning, 5 km 35 min + lite gång - Trött men det gick bra

Tisdag: Vilodag

Onsdag: Distanslöpning, 8,5 km 55 min + lite gång - Oplanerat underbart löppass

Torsdag: 10 min cykling, 50 min crosstrainer - Morgonträning

Fredag: Styrka överkropp - Kort men bra pass med Kattis

Lördag: Längdskidor, 6 km - Så galet underbart för både kropp och själ!

Söndag: Born To Move - Första gången vi körde passet, 41 kids och superkul!
               Mage Rumpa Lår - Första passet för terminen, massor av energi och garanterad träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0