Morgonpromenad

ÄNTLIGEN!!

Det var på tiden att jag tog mig ut på mina älskade morgonpromenader. Runt halv 8 imorse ville Signe har frukost så jag gjorde iordning en macka, yoghurt, jordgubbar och blåbär åt lilla snörvel- och hosfröken. Jag kände mig pigg så jag tog tillfället i akt och klädde på mig för en promenad. Ullunderstället, överdragsbrallorna och skidjackan åkte på och jag begav mig.

Termometern visade - 6 grader, lagom kallt. Jag skull ha tagit på mig min tunna men vindskyddande buff runt halsen för det var lite dragit åt den. Men efter en 10 minuter var jag ändå varm så det gick bra. 
 
Järvsöbacken!

Promenaden tog 37 minuter och runkeepern påstod nästan 4 km men där överdriver den lite. Den gav mig 0,3 km gratis på första kilometern. GPS:en som blivit lite ringrostig? ;)
 

Det var en riktigt härlig promenad och jag hade Michael Jackson och Lady Gaga i öronen under turen. Imorgon ska jag starta dagen precis likadant, morgonpromenaderna är här för att stanna!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0